jak zvýšit prodej záhlaví.jpg
 
Pro nezávaznou schůzku
GZP.jpg

    Chválíte své zákazníky?


 
Dostali jste někdy písemné poděkování za nákup od některého z obchodních partnerů? Nevzpomínáte si? Nebo vzpomínáte? Ale asi budete souhlasit, nestává se to moc často.

Psychologové tvrdí, že lidé opakují to, za co získají pochvalu, uznání, poděkování nebo ocenění. Ne vždy to musí být peníze nebo dárky.
Pošlete-li za týden jen 20 poděkování vašim zákazníkům, je to více než 1000 za rok.

Možná by to mohlo být i více než 20. Investice finanční i časová malá, výsledkem můžete být překvapeni. A vaši zákazníci příjemně potěšeni, že jste si na ně vzpomněli a nechtěli jim tentokrát nic prodat.

I tímto gestem se můžete zákazníkům přiblížit o kousek více než konkurence.


Dalibor Daneš

 


Copyright © 2009 - 2018  Ing. Dalibor Daneš
SEO webu sledují SEO nástroje.cz
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one